Medicinos įstaigos įvaizdžio dirbtuvės: kuriame vertę įstaigai ir klientams
PRELIMINARI REGISTRACIJA
Šiuo metu mokymų datos derinamos. Prašome atlikti preliminarią registraciją užpildant šią formą:
https://bit.ly/registracijamedikams
Artėjant mokymų laikui, visa reikalinga informacija bus atsiųsta Jūsų nurodytu el. paštu.
MOKYMŲ APRAŠYMAS
Programa skirta visų medicinos ir farmacijos įstaigų vadovaujantiems darbuotojams, kurie turi sprendimų priėmimo teisę įstaigoje.
Seminaro metu dalyviai:
- Sudarys savo įstaigos įvaizdžio kūrimo strategijos pamatus.
- Išmoks formuluoti įstaigos misiją, viziją, vertybes, kt.
- Susipažins su pokyčio valdymo principais, kuriuos galės taikyti kuriant įvaizdį.
- Susipažins ir išmoks naudotis vidinės ir išorinės komunikacijos įrankiais, kanalais, kt.
- Įgis žinių, kaip gali kurti ir/ar tobulinti įstaigos komunikacijos procesus.
MOKYMŲ TURINYS
- Įvaizdžio anatomija, įvaizdis vs reputacija.
- Misija, vizija, vertybės.
- Įvaizdžio auditas, praktinis užsiėmimas, analizė, grupinis aptarimas.
- Tikslinės auditorijos, suinteresuotų grupių žemėlapis.
- Rizikų vertinimo principai, įrankis.
- Praktinis užsiėmimas, pritaikymas indv. įstaigai.
- Vidinė, išorinė komunikacija, vaidmenys, procesas.
- Komunikacijos turinys, planavimas, kanalai.
- Praktinis užsiėmimas, įstaigos kertinės žinutės formulavimas.
MOKYMŲ TIKSLAS
Programos „Medicinos įstaigos įvaizdžio dirbtuvės: kuriame vertę įstaigai ir klientams“ tikslas – supažindinti dalyvius, kodėl įvaizdis svarbus, kokią vertę kuria įstaigai, jos darbuotojams ir klientams, supažindinti su įvaizdžio kūrimo priemonėmis, komunikacijos strategijomis įvaizdžiui kurti principais.
TIKSLINĖ DALYVIŲ GRUPĖ
Vadovai, padalinių vadovai ir/ar kiti darbuotojai, turintys sprendimų priėmimo teisę, giliai žinantys įstaigoje veikiančius procesus, turintys aiškų interesą ir tikslą kurti įstaigos įvaizdį per vidinius pokyčius, vidinės ir išorinės komunikacijos strategiją.
MOKYMŲ FORMA
Nuotoliniai mokymai.

