Bendravimo su pacientais įgūdžių tobulinimas
MOKYMŲ APRAŠYMAS
Pacientai beveik visose sveikatos priežiūros srityse labiausiai pasigenda tinkamo išsamaus paciento informavimo, aiškių atsakymų į klausimus, įsigilinimo į problemą taip pat asmeninio dėmesio ir palaikymo. Tuo tarpu paslaugų teikėjams dėmesys pacientui, jų išsamus informavimas, galimybės pacientui skirti pakankamai laiko yra mažiausiai ar vidutiniškai svarbūs jų teikiamų paslaugų aspektai.
Tyrimai rodo, kad tokios “minkštosios” gydytojo kompetencijos, kaip gebėjimas atpažinti pacientų lūkesčius, aktyviai klausyti, pozityviai bendrauti, didele dalimi prisideda prie kokybiškų sveikatos priežiūros paslaugų suteikimo. Tinkamas gydymas be tinkamo bendravimo paciento suvokiamas kaip netinkamai suteikta paslauga. Todėl itin svarbu tobulinti gydytojų, slaugytojų pacientų aptarnavimo sampratą ir „minkštąsias“ bendravimo kompetencijas.
MOKYMŲ TURINYS
- Aptarnavimo samprata ir specifika medicinos įstaigose.
- Kas yra geras gydytojas / slaugytojas?
- Lūkesčių įvertinimas paciento-mediko santykiuose.
- Sudėtingos situacijos su pacientais ir jų sprendimas.
- Konfliktų valdymas.
MOKYMŲ TIKSLAS
Supažindinti programos dalyvius su gero klientų aptarnavimo principais, kliento lūkesčių ir konflikto rizikos įvertinimu, ugdyti dalyvių bendravimo, komunikacijos gebėjimus.
TIKSLINĖ DALYVIŲ GRUPĖ
Medicinos gydytojai (visos kvalifikacijos), bendrosios praktikos slaugytojai (visos kvalifikacijos).
MOKYMŲ FORMA
Nuotoliniai mokymai.
Svarbi informacija: mokymai vyks Kovo 4 ir Kovo 6 dienomis (kiekvieną dieną po 4 ak. val). Abi dienas mokymai prasidės 13.00 val.

