Pacientų aptarnavimo standartas: nuo vidinių tvarkų iki elgesio su pacientais
MOKYMŲ APRAŠYMAS
Dauguma klinikų šiandien skiria didesnį ar mažesnį biudžetą reklamai, pacientų pritraukimui, deja, ne visuomet pacientai išeina patenkinti, ne visada grįžta, ne visada pacientas išlieka lojalus. Priežasčių ne viena, seminare siūloma atkreipti dėmesį į nuoseklų, gerą pacientų aptarnavimą klinikos patalpose ir, kaip tai padaryti standartiniu elgesiu, nuolatiniu rūpesčiu. Dalyviai sužinos, ką medicinos personalas gali pakeisti aptarnavimo procese, kad pacientai norėtų sugrįžti pas Jus.
MOKYMŲ TURINYS
Data: Balandžio 23 d.
Laikas: nuo 17.00 iki 20.00. val.
I dalis
• Vebinaro Įvadas. Dalyvių lūkesčiai ir pirminiai klausimai.
• Šiuolaikinių pacientų lūkesčiai
• Kokiais kriterijais Jus vertina pacientai? Ką vertina: kokius lūkesčius sukuria jūsų klinikos reklama, soc tinklai ir jūsų registratūrą.
• Kaip prisitaikyti prie individualių paciento pasitikėjimo kriterijų.
II dalis
• Kaip sudaryti jiems gerą įspūdį klinikos patalpose.
• Kokie yra paciento „lūkesčiai“ ir „reikalavimai“ geram aptarnavimui?
• Kokie yra jūsų „neišnaudoti lūkesčiai“ ?
• Kaip bendrauti su pacientais, kad jie taptų lojalūs?
• Kaip “įdarbinti” lojalius Jūsų pacientus?
• Diskusija. Apibendrinimas.
Data: Balandžio 24 d.
Laikas: nuo 17.00 iki 20.00. val.
III dalis
• Pacientų aptarnavimo standartas: turinys , eiliškumas.
• Medicinos įstaigos vadyba: Lūkesčiai medicinos personalui (kolektyvo viduje) ir lūkesčiai darbui su pacientais.
• PAS diegimas kolektyvo viduje:
- Komunikacija
- Disciplina
• Pacientų aptarnavimo standarto įtaka:
- Personalo Elgesys kolektyvo viduje
- Personalo Elgesys ir Pokalbio su pacientų struktūra.
- Kokius klausimus, pokalbio struktūrą naudoti, kad sukurti pozityvią pasitikėjimo atmosferą tarp gydytojo ir paciento.
IV dalis
• Konfliktinių situacijų sprendimas. Bendravimas su piktais pacientais.
• Prieštaravimai, derybos su pacientais
• Skirtingi bendravimo stiliai su brandaus amžiaus pacientais ir jaunimu.
• Kaip išlaikyti abi pacientų kartas ir skirtingų psichologinių tipų pacientus?
• Pacientų aptarnavimo standarto turinys ir jo vertė klinikos kolektyvui.
• Kaip „gerąsias elgesio praktikas“ paversti vidiniu standartu.
• Kaip atrodo „mums geras“ PAS
• Klausimai, apibendrinimas
MOKYMŲ TIKSLAS
Supažindinti mokymo programos dalyvius su pagrindinėmis Pacientų aptarnavimo standarto turinio dalimis bei supažindinti kaip standartą pristatyti ir įdiegti kolektyvui.
TIKSLINĖ DALYVIŲ GRUPĖ
Klinikų vadovai, gydytojai (visos kvalifikacijos).
MOKYMŲ FORMA
Nuotoliniai mokymai.
Svarbi informacija: mokymai vyks Balandžio 23 ir Balandžio 24 dienomis (kiekvieną dieną po 4 ak. val). Abi dienas mokymai prasidės 17.00 val.

